na čo sa pýtate?

Často kladené otázky

Aké eventy organizujete?

Organizujeme a zabezpečujeme kultúrno spoločenské podujatia ako sú svadby, oslavy, plesy až po firemné udalosti ako sú family day, športové dni, vianočné večierky atď.

Viete mi vypracovať cenovú ponuku?

Ponuku sa snažíme vypracovať do 24 hodín. Všetko záleží od náročnosti zadania.

Koľko stojí organizácia svadby?

Je to individuálne, ale organizácia svadby s kreatívnym stojí približne od 300 do 600 Eur.

Je časové obmedzenie na eventoch?

Čas udalosťi si s Vami vždy dohodneme.

Môžem zobrať vlastné nápoje na udalosť?

Vlastné nápoje môžete zobrať vždy po dohode s nami, alebo s dodávateľom priestoru. Ak sa udalosť koná vo vašich priestoroch v tom prípade je to možné.

Môžem zobrať vlastné jedlá na udalosť?

Ak ide o priestor, kde si dodávateľ priestoru nevyhradzuje právo na vlastné jedlo v tom prípade si môžete priniesť čokoľvek. Väčšinou menšie jedlá a dezerty sú povolené skoro všade.

Platbu uhrádzam vopred alebo až po evente?

Pri záväznej rezervácií o naše služby si požadujeme zálohu vo výške 30-50 % z ceny objednávky. Zvyšok zaplatíte až po udalosti v priebehu nasledujúceho týždňa.

Ako začať ak mám záujem o vaše služby?

Stačí nám napísať, alebo zavolať. Ostatné už nechajte na nás.

+421 915 039 177

info@svadbyafiremky.sk

Instagram

Facebook